Ledouce

Shop

Faq

Veelgestelde Vragen

01. Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de “winkelwagen button” te klikken. Klik vervolgens op “bestelling afronden” om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knopt “Bestelling bevestigen” drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is niet mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden.

Worden de samples door brievenbus geleverd?

Ja, al onze samples worden via de brievenbus geleverd. Dus je hoeft niet thuis te zijn om het pakketje te ontvangen.

02. BEZORGEN

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen geen bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland en Belgie. Voor zendingen buiten Nederland en Belgie brengen we 3.95 Euro bezorgkosten in rekening.
Land                                     Levertijd                  Verzendkosten
Nederland                     1 werkdag               Gratis
België                             3 – 5 werkdagen     Gratis
Andere Landen           3 – 5 werkdagen      3.95

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Hebt u voor 16:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal PostNL/DHL de bestelling de volgende dag bij uw thuis afleveren. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt uw bestelling aan PostNL/DHL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 2 tot 3 werkdagen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding in het winkelwagen-scherm.

03. BETALEN

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDEAL, Bancontact, Belfius Direct Net, PayPal en KBC/CBC Payment Button worden direct geleverd (voor 17:00 besteld, morgen in huis).
Bestellingen betaald via overschrijving en/of machting worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 2 – 3 werkdagen onderweg.

Hoe werkt betalen middels overschrijving?

U kiest in het bestelproces voor “overboeken”, in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!

When will I receive the invoice for my order?
When you have paid for the order, you will not automatically receive an invoice for your order. If you wish to receive an invoice, this can be done in two ways.The first way is through your account at our store. When you log in to your account you can see your orders and download the invoice.

04. RETOUREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kan uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun u de bestelling onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen. U dient het retour formulier te downloaden en mee te sturen met uw retour. Download het retour formulier als PDF document.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.
Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen? U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

U dient de factuur of pakbon mee te sturen met u retour. De factuur heeft u ontvangen per e-mail, de pakbon is met de bestelling meegezonden. Bovendien kunt u gebruikmaken van van ons modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.